28.07.2020

Asuntosäätiö-konsernin päivitetyt koronaohjeet 1.8. alkaen

Koronapandemian lievennyttyä Suomessa olemme päivittäneet ohjeistuksiamme ja toimintatapojamme 1.8. alkaen. Huomioimme kaikessa toiminnassamme asiakkaidemme, henkilökuntamme ja yhteistyökumppaniemme turvallisuuden.

Asiakaspalvelua 24/7 puhelimitse

Palvelukeskus palvelee asiakkaitamme 24/7 -periaatteella. Asukkaat saavat tarvittavan avun vuorokauden kaikkina aikoina ja viikon jokaisena päivänä. Palvelukeskus tekee tilannearvion perusteella tilauksia, jotta esimerkiksi putkimies ja sähkömies saadaan paikalle mahdollisimman nopeasti.

  • Asokotien asukkaat: 09 4246 9333
  • Asuntosäätiön asukkaat: 09 4246 9339

Soitosta ei veloiteta palvelumaksua ja asukas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön. 

Asoasukkaat voivat asioida normaalisti myös Kotikulma-palvelun kautta. Kotikulmaan kirjaudutaan verkkosivuston yläkulman valikosta kohdasta ’Kotikulma’.

Saunat käytössä normaaliin tapaan

Yhteiset saunatilat on avattu, ja saunat ovat olleet käytettävissä varatuilla saunavuoroilla kesäkuun alusta alkaen. Myös Lenkkisaunat lämpiävät jälleen 1.8. alkaen.
Asukkaan, joka on karanteenissa, ja hänen perheenjäsentensä ei tule käyttää yhteisiä saunatiloja karanteeniaikana.

Piha-alueilla turvallisesti

Asukkaiden yhteiset tilat, mm. kerhotilat ovat olleet avoinna kesäkuun alusta alkaen. Yhteisissä tiloissa ja piha-alueilla liikkuessa ja oleiltaessa on huomioitava muut asukkaat ja muistettava turvaetäisyydet.

Pyydämme asukkaita huolehtimaan edelleen huolella hygieniasta.

Asukastoiminta jatkuu syksyllä

Keväältä siirtyneet asukaskokoukset järjestetään syksyn aikana. Tarkemmista ajankohdista viestimme kohdekohtaisesti.

Huoltotoimet ja remontit

Huolto- ja korjaustoimien kiireellisyys arvioidaan tapauskohtaisesti, ja toimenpiteet toteutetaan arvion mukaisesti.

Viihtyvyysremontit ovat käynnistyneet kesän aikana, ja viestimme asukkaille viihtyvyysremonttien tilanteesta kohdekohtaisesti.

Asuntojen myynti ja vuokraus

Asuntojen hakeminen tapahtuu normaaliin tapaan verkkosivujemme kautta.
Asokotien asiakaspalvelu Pasilassa on avoinna jälleen elokuun alusta alkaen maanantaista perjantaihin kello 8:00-16:00.

Uusia asiakkaita palvelemme myös verkkosivujen yhteydenottolomakkeen välityksellä sekä puhelimitse arkisin kello 9:00-15:00 numerossa 020 161 2280.

Asuntojen yleisnäyttöjä järjestämme hallitusti turvavälit ja tarvittava hygienia huomioiden. Asuntonäytölle ei voi osallistua, mikäli henkilöllä on vähäisiäkään flunssaoireita.

 

Kiitos yhteistyöstä!