03.04.2019

Ostoreskontranhoitaja

Työpöytä

Haemme äitiyslomasijaisuuden ajaksi OSTORESKONTRANHOITAJAA määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, mielellään toukokuun alussa ja kestää heinäkuun 2020 loppuun asti. Toimipisteemme sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien äärellä.

Tehtäviisi kuuluu:

  • ostolaskujen käsittely ja laskujen laittaminen kiertoon
  • erilaiset selvitys- ja tarkistustehtävät laskujen kiertoon laittamiseen liittyen
  • muut mahdolliset avustavat taloushallinnon tehtävät

Odotamme valittavalta henkilöltä:

  • aikaisempaa kokemusta ostolaskujen käsittelystä
  • kaupallista tehtävään soveltuvaa tutkintoa
  • kykyä työskennellä tiimissä ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • numerotarkkuutta sekä kykyä työskennellä rutiininomaisten tehtävien parissa
  • eduksesi katsomme aikaisemmin Exflow -osaamisen

Arvomme muodostavat toimintamme perustan, asiakaskeskeisyys, vastuullisuus ja oikeudenmukaisuus ohjaavat valintojamme. Haluamme toimia vuorovaikutuksessa asukkaidemme kanssa ja kehittää toimintaamme yhteistyössä heidän kanssaan.

Uskomme, että hyvään asiakaskokemukseen tarvitaan hyvä työyhteisö. Panostamme työntekijöihimme ja haluamme jatkaa työyhteisömme kehittämistä. Henkilöstömme vahvuuksiksi on mainittu erityisesti hyvä työilmapiiri, yhteistyön sujuvuus yli tiimirajojen sekä valmius kehittää asioita. Olisiko tämä sinun tuleva työyhteisösi?

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään maanantaina 8.4. ManpowerGroupin sivuilta tästä. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten ethän aikaile hakemuksesi lähettämisen kanssa!

Toteutamme rekrytoinnin yhteistyössä ManpowerGroupin kanssa ja lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Consultant Laura Neva, laura.neva@manpowergroup.fi