30.04.2021

Asiakasneuvoja

Nainen istuu ruokapöydän ääressä edessään lautanen ja muki. Lukee jotain, jota myös mies seisoen katsoo.

Ovatko asiakaspalvelutaitosi huippuunsa hiotut? Nautitko haasteiden ratkomisesta ja pidät homman hallussa myös tiukemmissa tilanteissa? Etsimme mahtavaa tiimipelaajaa asiakasneuvojaksi Asuntosäätiö-konsernin palvelutiimiin. Asemapaikkasi sijaitsee uusissa, viihtyisissä tiloissa Espoon Tapiolassa, lisäksi töitä voi tehdä osittain etänä.

Tehtävänkuva ja vastuualueet:

Asiakasneuvojana olet tärkeässä roolissa laadukkaan asiakaspalvelun ja loistavan asiakaskokemuksen varmistamisessa. Tehtävänkuvasi on monipuolinen, eikä kahta samanlaista työpäivää tule. Työssäsi neuvot ja autat asiakkaitamme toimistolla, puhelimitse sekä chat-palvelun kautta. Pääset myös työskentelemään myynnin tukitoiminnoissa, sujuvoittaen myyjiemme työpäiviä. Tehtäviisi kuuluu myös toiminnanohjausjärjestelmän hallintaa ja kokousjärjestelyjä. Pääset siis monin tavoin tekemään sekä asiakkaiden että oman organisaatiomme arjesta parempaa!

Sinä:

Sovit asiakasneuvojaksi, jos asiakaspalveluasenteesi on timanttinen. Kuuntelet asiakkaita tarkkaan ja etsit heidän tarpeisiinsa parhaat ratkaisut. Asiakasmyönteinen asenteesi näkyy ja kuuluu myös haastavissa tilanteissa. Sinulla on erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, jotka näkyvät sekä asiakkaille että oman tiimin sisällä. Työotteesi on joustava ja oma-aloitteinen. Työssä ovat eduksi myös organisointitaidot ja järjestelmällisyys. Työyhteisömme pyrkii jatkuvaan kehitykseen. Sovit hyvin tiimiimme, mikäli uuden oppiminen innostaa sinua.

Sinua odottaa lämmin ja tiivis työporukka, johon mahtuu mukaan positiivista energiaa!

Tampuuri-järjestelmän tuntemus, kiinnostus toimialaa kohtaan ja aiempi asiakaspalvelukokemus ovat isoja etuja. Toivomme, että pystyt hoitamaan neuvontaa myös englanniksi. Tärkeintä on kuitenkin, että haluat tehdä asiakaspalvelutyötä isolla sydämellä.

Asuntosäätiö odottaa sinulta:

  • Timanttista asiakaspalveluasennetta tilanteesta riippumatta
  • Ongelmanratkaisutaitoa, paineensietokykyä ja iloista mieltä myös haastavammissa paikoissa
  • Hyviä hoksottimia ja nopeaa reagointia
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Loistavia organisointitaitoja, suunnitelmallisuutta ja tilanteen tasalla pysymistä
  • Joustavaa ja oma-aloitteista työotetta
  • Aitoa kiinnostusta toimialaa kohtaan
  • Hyvää englannin kielen taitoa

Asuntosäätiö tarjoaa sinulle:

  • Vastuullisen roolin sekä monipuolisia työtehtäviä
  • Loistavan paikan näyttää kyntesi asiakaspalvelun parhaana asiantuntijana
  • Mahdollisuuden kasvaa kiinnostavan toimialan osaajaksi
  • Paikan organisaatiossa, joka kehittyy jatkuvasti
  • Ympärillesi huikean tiimin, jossa töitä tehdään tosissaan, mutta ei totisina
  • Joustavat työtavat, jotka mahdollistavat osittaisen etätyön

Oletko valmis tarjoamaan huipputasoisia asiakaskokemuksia? Hae asiakasneuvojaksi nyt.

Haluatko olla mukana varmistamassa, että jokainen Asuntosäätiön asiakas löytää onnellisen kodin? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi PDF-muotoisena 23.5.2021 mennessä tästä linkistä >.

Rekrytointia hoitaa Helmitehdas. Lisätietoja tehtävästä antaa Anne +358 50 566 5612 tai anne@helmitehdas.fi.

Työ alkaa elokuussa 2021.