30.06.2020

Mitä tekee asiakkuuspäällikkö?

asiakkuuspäällikkö_asuntosaatio

Pia Jaakola, asiakkuuspäällikkö

Itse luotan yritykseen, joka pitää palvelulupauksensa. Pidän sujuvista sähköisistä palveluista, mutta jos tarvitsen henkilökohtaista asiointia, haluan tulla kuulluksi ja että minua palvellaan läsnä ollen, hymyssä suin. 

Samalla lailla haluan kehittää myös Asokotien asiakaspalvelua työroolissani, joka on yrityksessämme ihan uusi. Tärkein tehtäväni on pyrkiä parantamaan asukkaidemme asiakaskokemusta kehittämällä muun muassa asiointipalveluita ja prosesseja sujuvammiksi.

Vastaan asukasyhteistyöstä, palvelukeskuksen toiminnasta, asukaseduista, pääkaupunkiseudun hallinnollisesta ja teknisestä isännöinnistä sekä muun muassa staileri-toiminnasta. Pystyn tässä työssä hyödyntämään erinomaisesti koko 14-vuotista työkokemustani vastaavista tehtävistä alan muissa yrityksissä.

Asuntosäätiöön oli helppo tulla töihin, sillä säätiön arvot, asiakaskeskeisyys, vastuullisuus ja oikeudenmukaisuus vastaavat omaa arvomaailmaani. Tunsin myös entuudestaan useita henkilöitä täältä ja tiesin että työyhteisö on ihan huippu ja että pääsisin tekemään tosi mielenkiintoisia asioita.

Haluan saada toimintaamme vielä nykyistä enemmän asiakasnäkökulmaa ja sujuvuutta. Haluan, että asioiminen kanssamme on asiakkaalle aina helppoa ja että tarvittavan avun saaminen sujuu ongelmitta.

Koti on ihmisen tärkein paikka, ja sitä pitää kunnioittaa aina. Meidän täytyy ymmärtää omassa työssämme, että jokainen Asokotien asunto on jonkun koti ja toimia sen mukaisesti.