Mikä Kotikulma?

Kotikulma on Asokotien asukkaiden sähköinen tiedotus- ja asiointikanava, joka toimii myös mobiililaitteella, mikä helpottaa muun muassa vikailmoitusten tekemistä ajasta ja paikasta riippumatta. Kehitämme Kotikulmaa aktiivisesti ja kerromme uusista toiminnallisuuksista Kotikulman tiedotteissa sitä mukaa, kun niitä otetaan käyttöön. 
 

Kotikulmassa on paljon talokohtaista sekä yleistä tietoa 

Sivuston aloitussivulta löytyvät ajankohtaiset tiedotteet ja kalenterimerkinnät talon tapahtumista. Sivuston kautta voi tehdä myös vikailmoituksen ja pian myös seurata, miten oman asian käsittely etenee. Oma taloni -sivulta löytyvät nyt muun muassa lakisääteiset talouden raportit sekä muut kiinteistöön liittyvät asiat. Kotikulmasta löytyvät myös kaikki kotia koskevat lomakkeet, asukasyhteistyön työkalupakki sekä asiakasedut. 

Rekisteröityminen Kotikulmaan

Kotikulmaan pääsee rekisteröitymään sopimuksella olevat asukkaat. Sopimuksen haltijalla on kuitenkin mahdollisuus lisätä Kotikulma-käyttäjiksi kaikki asunnossa asuvat asukkaat tai asioitaan hoitava henkilö. 

Rekisteröityminen tapahtuu vahvalla tunnistautumisella joko pankkitunnuksin tai mobiilivarmenteella. Rekisteröitymisen jälkeen voit jatkossa käyttää kirjautumiseen omaa sähköpostiosoitettasi ja rekisteröinnin yhteydessä antamaasi salasanaa. Pankkitunnuksia tarvitaan siis vain ensimmäisellä kirjautumiskerralla. 

Näin luot käyttäjätunnukset

1. Klikkaa asuntosaatio.fi-sivun ylävalikosta löytyvää vihreää Kotikulma-painiketta. 
2. Klikkaa kirjautumisikkunassa ”Luo tunnukset” -painiketta. 
3. Syötä pankkitunnukset tai mobiilivarmenne. (Näin tunnistamme sinut sopimusrekisteristä löytyväksi asumisoikeusasukkaaksemme.) 
4. Anna sähköpostiosoitteesi ja pidä vahvistuskoodi-sivu avoinna. Saat sähköpostissa koodin, joka on voimassa 15 minuuttia. 
5. Vahvistuskoodi syötetään Kotikulman rekisteröitymisnäkymässä olevaan kenttään. Jos kopioit koodin, varmistathan ettei mukana ole välilyöntejä. 
6. Kun koodi on oikein, anna haluamasi salasana. 
7. Tunnusten luonti on nyt valmis ja voit kirjautua Kotikulmaan! Antamasi sähköpostiosoite ja salasana toimivat jatkossa käyttäjätunnuksinasi. 

Jos Kotikulman salasana unohtuu

Saat luotua uuden salasanan kirjautumissi Kotikulman kirjautumissivulla olevasta ”Unohdin salasanani” -painikkeesta: 

  1. Syötä ’Sähköpostiosoite’ -kohtaan palvelussa käyttäjätunnuksenasi toimiva sähköpostiosoite ja paina ’Lähetä’ -nappia. 
  2. Pidä ”Unohtunut salasana” -sivu avoinna. Saat sähköpostiisi koodin, joka syötetään tällä sivulla olevaan ”Koodi”-kenttään. Huomioithan, että koodi on voimassa 15 minuuttia. Jos et saa koodia muutaman minuutin kuluessa, tarkistathan roskaposti- tai muut-kansion. 
  3. Syötä uusi salasana ja vahvista se ”Salasana uudelleen” -kenttään. 
  4. Paina ”Tallenna”. 

 Oman sähköpostiosoitteen päivittäminen on hyvä muistaa

Rekisteröitymisessä antamasi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi Kotikulmaan. Jos sähköpostiosoitteesi vaihtuu, ilmoita sen muuttumisesta mahdollisimman pian osoitteeseen myynti@asokodit.fi. Päivitämme uuden sähköpostiosoitteesi Kotikulman tietoihin. Kun sähköpostisi on Kotikulmassa oikein, saat tarvittaessa tilattua unohtuneen salasanan suoraan sähköpostiisi. 


Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisteriselosteessamme ilmeneviä tietoja ei luovuteta Asokotien ulkopuolelle, pois lukien Asokotien puolesta jotain liiketoiminnan osaa suorittavat sopimuskumppanit sekä ne tahot, joilla lainsäädännön mukaan on oikeus tietojen saantiin. Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle. 
 

  

Siirry Kotikulman sivuille

Jaa tämä sivu