Olemme ottaneet Asuntosäätiössä vastuullisena toimijana hengityssuojaimet käyttöön kaikissa asiakaskohtaamisissa, esimerkiksi asuntonäytöillä, sopimuksen allekirjoitustilaisuuksissa ja huoneistokatselmuksissa. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään kasvomaskia kaikissa näissä tilaisuuksissa. 

Päivitetty 26.2.2021

Suhtaudumme koronavirukseen vakavasti ja huomioimme kaikessa toiminnassamme asiakkaidemme, henkilökuntamme ja yhteistyökumppaniemme turvallisuuden. Seuraamme tilannetta ja noudatamme viranomaisten suosituksia. Seuraavat ohjeemme ovat voimassa toistaiseksi:
 

Asiakaspalvelua 24/7 puhelimitse

Palvelukeskus palvelee asukkaitamme 24/7 -periaatteella. Asukkaat saavat tarvittavan avun vuorokauden kaikkina aikoina ja viikon jokaisena päivänä. Palvelukeskus tekee tilannearvion perusteella tilauksia, jotta esimerkiksi putkimies ja sähkömies saadaan paikalle mahdollisimman nopeasti.

  • Asokotien asukkaat: 09 4246 9333
  • Vuokrakotien asukkaat: 09 4246 9339

Soitosta ei veloiteta palvelumaksua ja asukas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön. 

Asoasukkaat voivat asioida normaalisti myös Kotikulma-palvelun kautta. Kotikulmaan kirjaudutaan verkkosivuston yläkulman valikosta kohdasta ’Kotikulma’.

Omat saunavuorot jatkuvat, lenkkisaunat tauolle

Lenkkisaunat ovat edelleen suljettuina koronavirustilanteen vuoksi.

Omat varatut saunavuorot jatkuvat kuitenkin edelleen. Asukkaan, joka on karanteenissa, ja hänen perheenjäsentensä ei tule käyttää yhteisiä saunatiloja karanteeniaikana.

Yhteisissä tiloissa kokoontumiset eivät ole sallittuja toistaiseksi

Pyydämme asukkaita noudattamaan viranomaisten suosituksia. Yhteisissä tiloissa ja piha-alueilla liikkuessa on huomioitava muut asukkaat ja muistettava turvaetäisyydet.

Yhteiset kuntosalitilat ja kerhohuoneet suljetaan toistaiseksi 1.3.2021 alkaen.

Huoltotoimet ja remontit

Huolto- ja korjaustoimien kiireellisyys arvioidaan tapauskohtaisesti, ja toimenpiteet toteutetaan arvion mukaisesti.

Viihtyvyysremonteissa keskeytetään 8.3.2021 alkaen toistaiseksi huoneistokohtaiset remontit huoneistoissa, joissa asukkaat asuvat remontin aikana.

Asuntojen myynti ja vuokraus

Asuntojen hakeminen tapahtuu normaaliin tapaan verkkosivujemme kautta.

Asiakaspalvelumme Tapiolan Tuulikujalla on suljettuna toistaiseksi 1.3.2021 alkaen.

Uusia asiakkaita palvelemme myös verkkosivujen yhteydenottolomakkeen välityksellä sekä puhelimitse arkisin kello 9:00-15:00 numerossa 020 161 2280.

Asuntojen yleisnäyttöjä järjestämme hallitusti turvavälit ja tarvittava hygienia huomioiden. Käytämme hengityssuojaimia kaikissa asiakaskohtaamisissa, esimerkiksi asuntonäytöillä, sopimuksen allekirjoitustilaisuuksissa ja huoneistokatselmuksissa. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään kasvomaskia kaikissa näissä tilaisuuksissa. Asuntonäytölle ei voi osallistua, mikäli henkilöllä on vähäisiäkään flunssaoireita.

Kiitos yhteistyöstä!

Jaa tämä sivu