Olemme ottaneet Asuntosäätiössä vastuullisena toimijana hengityssuojaimet käyttöön kaikissa asiakaskohtaamisissa, esimerkiksi asuntonäytöillä, sopimuksen allekirjoitustilaisuuksissa ja huoneistokatselmuksissa. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään kasvomaskia kaikissa näissä tilaisuuksissa. 

Suhtaudumme koronavirukseen vakavasti ja huomioimme kaikessa toiminnassamme asiakkaidemme, henkilökuntamme ja yhteistyökumppaniemme turvallisuuden. Seuraamme tilannetta ja noudatamme viranomaisten suosituksia. Seuraavat ohjeemme ovat voimassa toistaiseksi:
 

Asiakaspalvelua 24/7 puhelimitse

Palvelukeskus palvelee asukkaitamme 24/7 -periaatteella. Asukkaat saavat tarvittavan avun vuorokauden kaikkina aikoina ja viikon jokaisena päivänä. Palvelukeskus tekee tilannearvion perusteella tilauksia, jotta esimerkiksi putkimies ja sähkömies saadaan paikalle mahdollisimman nopeasti.

  • Asokotien asukkaat: 09 4246 9333
  • Vuokrakotien asukkaat: 09 4246 9339

Soitosta ei veloiteta palvelumaksua ja asukas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön. 

Asoasukkaat voivat asioida normaalisti myös Kotikulma-palvelun kautta. Kotikulmaan kirjaudutaan verkkosivuston yläkulman valikosta kohdasta ’Kotikulma’.

Omat saunavuorot jatkuvat, lenkkisaunat tauolle

Lenkkisaunat suljetaan 7.12.2020 alkaen toistaiseksi pahentuneen koronavirustilanteen vuoksi.

Omat varatut saunavuorot jatkuvat kuitenkin edelleen. Asukkaan, joka on karanteenissa, ja hänen perheenjäsentensä ei tule käyttää yhteisiä saunatiloja karanteeniaikana.

Yhteisissä tiloissa kokoontumiset eivät ole sallittuja toistaiseksi

Pyydämme asukkaita noudattamaan viranomaisten suosituksia. Yhteisissä tiloissa ja piha-alueilla liikkuessa on huomioitava muut asukkaat ja muistettava turvaetäisyydet. Lenkkisaunavuorot poistetaan käytöstä toistaiseksi.

Asukkaan, joka on karanteenissa, ja hänen perheenjäsentensä ei tule käyttää yhteisiä saunatiloja karanteeniaikana.

Huoltotoimet ja remontit

Huolto- ja korjaustoimien kiireellisyys arvioidaan tapauskohtaisesti, ja toimenpiteet toteutetaan arvion mukaisesti.

Viihtyvyysremontit ovat käynnistyneet uudelleen kesän 2020 aikana, ja viestimme asukkaille viihtyvyysremonttien tilanteesta kohdekohtaisesti.

Asuntojen myynti ja vuokraus

Asuntojen hakeminen tapahtuu normaaliin tapaan verkkosivujemme kautta.

Asiakaspalvelumme Tapiolan toimistolla on avoinna maanantaista perjantaihin kello 8:00-16:00.

Uusia asiakkaita palvelemme myös verkkosivujen yhteydenottolomakkeen välityksellä sekä puhelimitse arkisin kello 9:00-15:00 numerossa 020 161 2280.

Asuntojen yleisnäyttöjä järjestämme hallitusti turvavälit ja tarvittava hygienia huomioiden. Olemme ottaneet hengityssuojaimet käyttöön 1.10.2020 alkaen kaikissa asiakaskohtaamisissa, esimerkiksi asuntonäytöillä, sopimuksen allekirjoitustilaisuuksissa ja huoneistokatselmuksissa. Suosittelemme asiakkaitamme käyttämään kasvomaskia kaikissa näissä tilaisuuksissa. Asuntonäytölle ei voi osallistua, mikäli henkilöllä on vähäisiäkään flunssaoireita.

 

Jaa tämä sivu