10.04.2018

Palvelukeskus auttaa 24/7

puhelin

Vuotaako hana, hajosiko jääkaappi vai tarvitsetko kenties autopaikkaa? Sen sijaan, että lähettäisit sähköpostia esimerkiksi huoltoyhtiölle tai isännöitsijälle, kannattaa ottaa yhteys Palvelukeskukseen, joka palvelee vuorokauden jokaisena tuntina läpi vuoden.

Palvelukeskus on palvelua, jonka avulla Asuntosäätiö-konserni haluaa

  • varmistaa, että asiakas saa asiansa mahdollisimman helposti hoidettua (24/7),
  • asiat tulevat hoidettua mahdollisimman tehokkaasti ja että
  • palvelun laatua voidaan seurata ja kehittää.

Toisin sanoen, kun asiakas soittaa Palvelukeskukseen, kirjataan hänen ilmoittamansa asia toiminnanhallintajärjestelmään, josta tieto siirtyy suoraan asiasta vastaavalle, kuten huoltoyhtiölle, isännöitsijälle tai kiinteistöassistentille. Mikäli asiakas on ollut samasta asiasta aiemmin yhteydessä Palvelukeskukseen, Palvelukeskus näkee missä vaiheessa asian hoitaminen on menossa, sillä kaikki yhteydenotot ja toimenpiteet tallentuvat järjestelmään.

Tämän lisäksi Asuntosäätiö-konserni saa koostetusti tärkeää tietoa niin itse kiinteistöistä kuin palvelunlaadusta.

Asumisoikeusasukkaat voivat tehdä vikailmoituksen myös kirjautumalla Kotikulmaan, jolloin ilmoitus siirtyy Kotikulmasta toiminnanhallintajärjestelmään ja sitä kautta asiasta vastaavalle.

Palvelukeskusnumerot (24/7)

Asumisoikeusasunnot      010 620 2057
Asumisoikeusasunnot      020 515 9180 (Oulu, Jyväskylä, Joensuu, Kuopio)
Vuokra-asunnot                010 620 2053

Soittaessasi varmistaudu kertomaan oma nimesi, osoitteesi sekä tiivis yhteenveto ongelmasta. Näin saadaan asia nopeasti kirjattua ja toimitettua eteenpäin. Puhelun keskimääräinen kesto on noin puolitoista minuuttia.

Puhelun hinta: 020 161- ja 010 620 -alkuisiin yritysnumeroihin soittaminen maksaa Soneran hinnaston mukaisesti kotimaan lankapuhelimesta soitettaessa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti ja matkapuhelimesta 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.