20.05.2016

Asokotien teemaseminaareissa keskusteltiin asiakaseduista

Asumisoikeustalojen talotoimikuntien puheenjohtajien teemaseminaarit pidettiin kevään aikana 12 paikkakunnalla. Seminaarissa käytiin Asuntosäätiön ajankohtaisia asioita sekä asiakasetuja. Pitkäaikaisen asumisen palkitsemismalli kiinnosti asiakkaita eduista eniten.

Asoetu, pitkäaikaisen asumisen palkitsemismalli saa uuden mallin alkukesän aikana. Uudessa mallissa Asoetu on valmispaketteja, joista asiakas voi valita mieleisensä.

Halusimme tehdä mallin mahdollisimman helpoksi, koska useat asukkaat jättivät palkinnon käyttämättä, sanoo kiinteistöpäällikkö Heikki Lehtelä. Uudessa mallissa asukas voi asumisvuosien mukaan useista vaihtoehdoista saunan kunnostuksesta keittiön kunnostukseen, jatkaa Lehtelä. 

Palkitsemisvuodet ovat edelleen samat kuin aikaisemminkin. Ensimmäinen remonttipaketti tarjotaan 10 vuoden asumisen jälkeen ja sen jälkeen seitsemän vuoden välein. Asuntosäätiö konsernissa on asiakkaille muitakin asumista helpottavia etuja.

-Olemme neuvotelleet asiakkaillemme etuja yhteistyökumppaneiltamme, kertoo markkinointipäällikkö Jaana Lahtinen. Käytetyimmät edut ovat vuokratakuupalvelu, muuttoyhtiöt, a-lehtien ja Viking Linen tarjoamat edut, jatkaa Lahtinen. Asiakasedut saa käyttöönsä, kun on tehnyt sopimuksen Asuntosäätiön asuntoon.

Asokotien sisustussuunnittelija Katja Törmänen kertoi seminaarissa uusista Staileri kokonaisuuksista. Stailerit ovat ammattilaisten suunnittelemia valmiita remonttiratkaisuja lattiasta kattoon, keittiöstä kylppäriin. Stailerissa Asokodit maksaa remontista osan kohteen iän mukaan ja asiakas osan. Oman huoneiston Stailerin ratkaisuihin voi tutustua kirjautumalla Kotikulmaan.

Uutena mahdollisuutena asiakas voi teettää saunasta esimerkiksi vaatehuoneen tai työtilan. - Yhä useampi asiakkaamme jättää saunan käyttämättä pääkaupunkiseudulla. Nyt on mahdollista ottaa sauna uusiokäyttöön ja teettää siitä oman tarpeensa mukainen tila, kertoo Katja Törmänen.

Seminaarien lopuksi käytiin vielä paikkakuntakohtaisia asioita. - Hienoa oli myös saada asiakkailta palautetta ja kuunnella paikkakunnan kuulumisia, sanoo markkinointipäällikkö Jaana Lahtinen. Kiitos kaikille osallistujille, jatkaa Lahtinen.

Seminaarin materiaali on Kotikulmassa. Jos et osallistunut seminaariin, voit kysyä Asokotien asiakaseduista markkinointipäällikkö Jaana Lahtiselta, puhelin 020 161 2235, jaana.lahtinen@asokodit.fi